vrijdag 18 januari 2013

Ouder-dan-je-denkt-puzzel

image
Sommige mannen maar ook vrouwen zijn ouder dan je denkt.
En als man naar een vrouw haar leeftijd vragen is niet altijd even beleefd.
Toch heb ik het een tijdje geleden gedaan toen ik per toeval in mijn Oost-Vlaamse geboortestreek rondtoerde en een oude (!) jeugdvriendin tegen het lijf liep.
”Oh, da’s lang geleden” zei ik, “hoe oud ben je nu eigenlijk?”
”Zestig” zei ze lachend.
”Zestig?” zei ik, “dat kan toch niet, zo veel verschil in leeftijd hebben we toch niet!”
”Nee hoor” zie ze lachend, “ik heb gelogen. Ik heb van mijn leeftijd een achtste min een jaar afgetrokken”…
Kijk, dat heb je dan met vrouwen: ze durven er niet zomaar voor uit komen, ze maken er een puzzeltje van!

Kan je me tegen zondagavond laten weten hoe oud in jaren mijn oude (!) jeugdvriendin is: herve.tavernier2@pandora.be.
Maandagavond om 21.30u. onthul ik hier haar leeftijdsgeheim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten