zondag 26 februari 2012

Wie zoekt die vindt

Misschien is het je ook al eens gebeurd dat je een programma opnieuw wil installeren en dat je dat hoesje waarop de registratiecode staat afgedrukt nergens meer kan vinden.
Zo wou ik gisteren de CD-code van mijn Office 2010 terugzoeken.
Natuurlijk zal die code wel ergens verborgen zitten in het Windowsregister, maar ze is wellicht versleuteld. Begin er dan maar eens aan!

Maar geen nood. Er bestaan blijkbaar meerdere zogenaamde keyfinders.
Ik heb ze natuurlijk niet allemaal uitgetest. Ik heb me beperkt tot twee gratis programmaatjes die daarenboven weinig geheugenruimte innemen en gemakkelijk te installeren zijn.
En belangrijke test voor hun degelijkheid: ze moesten uiteraard beide hetzelfde resultaat geven!
Ik wil jullie laten meegenieten van mijn zoektocht.
Misschien komt het ooit nog eens van pas.
Als je wil downloaden en uittesten klik je gewoon op de links hieronder.
Succes!

1. Produkey


 image


2. MSKeyViewer Plus


image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten