zondag 14 juni 2009

Gelukkige Vaderdag!

Vandaag zijn de vaderkes aan de beurt.
Ik wens dan ook alle vaders, oud en jong, een gelukkige vaderdag!


Onze moederkes zullen ongetwijfeld aan ons denken en ons met iets prettigs verrassen.
Ik verwacht eigenlijk niets bijzonders meer.
Ik heb onlangs een nieuwe PC gekregen en daar ben ik heel content mee.

Vaderdag is voor mij ook een dag waarop ik, meer nog dan anders, vol heimwee terugdenk aan mijn eigen vader.
De goede man is intussen al 17 jaar geleden gestorven.
Een harde werker, een eenvoudige arbeider, die er alles aan gedaan heeft om zijn drie kinderen te laten studeren en een goede toekomst te geven.
Ik ben hem daar nog altijd enorm dankbaar voor.
Van één ding heb ik spijt: ik heb het hem niet genoeg gezegd.

Voor mijn vader en voor alle vaders, dit mooie lied van Stef Bos.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten