vrijdag 3 april 2009

Around the world in 80 telescopes

Dinsdag liet ik al weten dat je van donderdag 11u. tot vrijdag 11u. een live webcast kon volgen van het bezoek aan 80 professionele telescopen verspreid over heel de wereld.
Je kon die livestream volgen via een Ustream TV-kanaal, maar ik bied hier één video-opname van de uitzendingen in dit blogbericht.
Omwille van het belang van de missie, heb ik gekozen voor de video over het Kepler-project waar ik het vroeger reeds uitgebreid over had.
Je zal wel regelmatig onderaan in het beeld een reclamebanner zien verschijnen. Ik neem aan dat een dergelijk project sponsors nodig heeft. Klik de reclame maar weg als ze je stoort.
Wil je een schermvullend beeld: klik dan op de 2 witte vierkantjes onderaan rechts van het beeld.

Voor alle video-opnamen kan je op de 100HA-site terecht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten