maandag 9 maart 2009

1000+

Op 10 november 2008 ben ik met dit blogje begonnen.
Op 11 januari 2009 heb ik een bezoekerstellertje geïnstalleerd.
Gisterenavond werd op dat tellertje het duizendste bezoek geregistreerd.
Als ik even mag extrapoleren komt dit neer op een 500-tal bezoekers per maand of een stuk of 15 per dag.
Ik spreek van bezoekers, ik hoop dat dit ook lezers zijn.

Sedert 1 maart kan ik ook een idee krijgen van waar de bezoekers afkomstig zijn.
75% komen uit Vlaanderen, 25% komen uit Nederland.
En één bezoek komt merkwaardig genoeg uit Willemstad op de Nederlandse Antillen.
Even merkwaardig mijn bezoeker uit Lokkmokk aan de Zweedse meren.
De Vlamingen zitten nogal verspreid over heel Vlaanderen, met een een lichtjes hogere concentratie in Limburg. 

Je kan de verdeling zien op het kaartje hieronder en als je er op klikt zie je een grotere versie.
En je kan natuurlijk ook klikken op het kleine kaartje rechts naast het blogbericht van de dag.

image

Enfin, zoals jullie kunnen zien en lezen wat ik probeer te vertellen, zo zie ik min of meer wie daar belangstelling voor heeft: een mini Big Brother is Watching You.

Ik zal nog maar een beetje verder Mijmeren.
Ik probeer het ritme van 1 berichtje per dag aan te houden.
Dat houdt me alert en scherp voor wat er in de wereld en rondom mij gebeurt.
Maar zo’n ritme is voor een gepensioneerde zoals ik niet evident, want ik hoor net van Mia, dat ik mij moet klaarmaken om te gaan wandelen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten